Przeczytane w 2017 roku



Po 2016 roku została mi uboga lista przeczytanych książek i tona zaczętych i porzuconych w połowie. W ramach postanowienia noworocznego "zaczynam od skończenia", tj. wykańczam wszystkie stare, zanim wezmę się za nowe.
STYCZEŃ
1. A. Stern, Siewcy entuzjazmu - nazywa się to książką, choć to określenie mocno na wyrost z uwagi na objętość. Minimalna wersja głównych założeń ekologii dzieciństwa; może być, ale "I nigdy nie chodziłem do szkoły" bez porównania ciekawsze.
2. A. Glogaza, Slow life - dostałam pod choinką z wyraźnym przekazem, że pora zwolnić. Przeczytałam (w pośpiechu ), odłożyłam. Polecam osobom wchodzącym w dorosłe życie. No max. 30 lat. Jak przeczytałam, że "nawet jak masz 27... nawet 32 lata to jeszcze możesz spróbować..." poczułam się jak dinozaur.
3. A.M. Pycka, Powróćmy do rozmowy... 12 spotkań z Warszawą w tle - świetna, zwłaszcza dla zatwardziałych warszawiaków. W dużej mierze to opowieści bardzo starszych ludzi, wspominających Polskę po II Wojnie Światowej. Uderzająca zwłaszcza w obliczu tego, co teraz dzieje się na świecie.
LUTY
4. Tess Gerritsen, Chirurg
5. Tess Gerritsen, Skalpel
6. Tess Gerritsen, Grzesznik
7. Tess Gerritsen, Sobowtór - pod domem dr Maury zostają znalezione w aucie zwłoki zadziwiająco podobnej kobiety
8. Tess Gerritsen, Autopsja - zaczyna się od opisu brutalnego gwałtu; historia dziewczyn ze wschodu, których przekleństwem stały się marzenia po obejrzeniu Pretty woman"
MARZEC
9. Tess Gerritsen, Klub Mefista - o ludzkim wcieleniu zła
10. Tess Gerritsen, Mumia - policjanci odnajdują zmumikfikowane zwłoki
11. Tess Gerritsen, Dolina umarłych (Isles trafia do opuszczonej osady w górach)
12. Tess Gerritsen, Milcząca dziewczyna (akcja rozgrywa się z Chinatown),
13. Tess Gerritsen, Ostatni, który umrze (o dzieciach w szkole, w lesie)
14. James Patterson, W sieci pająka,
15. James Patterson, Całuj dziewczęta,
KWIECIEŃ
16. James Patterson, Jack i Jill
17. Kot i mysz / Gra w kotka i myszkę
18. Łasica 
19. Róże są czerwone 
20. Fiołki są niebieskie
21. Cztery ślepe myszki 
22. Wielki zły wilk
23. Na szlaku terroru
MAJ 
24. N. Osińska Fanfik
LIPIEC
25.J. Kaczmarzyk, Szkoła neuronów - w zasadzie to, co wiedziałam już z konferencji
26. K. Hampton, Nella. Piękno nieoczekiwanego - historia rodziny, w której nieoczekiwanie urodziło się dziecko z zespołem Downa
WRZESIEŃ
27. M. Zupan, T. Swanson, Kulawy - historia amerykańskiego nastolatka, który po koszmarnym wypadku samochodowym został tetraplegikiem i musiał się od nowa nauczyć żyć
28. Grochola, Osobowość ćmy





Komentarze